söndag 11 november 2007

när andra skryter...

.
När andra skryter om kraften från hundratals hästar, skryter vi om en liten fågel. Den är den lilla svanen i symbolen Bra miljöval.

Fast jag skulle bra gärna vilja känna kraften från bara någon enda liten hästspark på morgonen när man startar upp, pust!
Och då är ändå pendlarna, om inte vakna, så ändå här. Hur orkar dom? De första tågen har redan gått innan jag orkade upp.

En eloge till pendlarna som håller sverige igång och en energigivande hästspark till pendlarna så att dom orkar fortsätta!


Andra bloggar om:

5 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

hej!
har du hittat nån som skriver gott om sj?
tipsa oss!
vi behöver det!!!

stationsvärd sa...

Stationsvärden, är ett tips

Unknown sa...

Vad betyder integritet før dig? Eller før SJ?

var snæll och maila tillbaka så fort som møjligt kaffebreak@hotmail.com

stationsvärd sa...

carro:
Du ville att jag skulle svara på vad integritet är. För mig handlar det om något personligt. Att jag inte behöver berätta allt om mig själv och vad jag tycker.

För SJ vet jag inte vad det är. Jag jobbar bara på SJ. Jag är inte SJ.

Jag förstår att du har ett syfte med frågan. Varför vill du veta?

Anonym sa...

Skit samma! Jag fick inte jobbet på SJ ändå! Tack iaf! tjingalong